Watersportbeurs HISWA maakt ruimte voor recreatie en lifestyle

De HISWA in Amsterdam staat al jarenlang bekend als de snoeptrommel voor liefhebbers van boten. Uit enquêtes onder de bezoekers bleek dat er ook belangstelling is voor informatie over vaargebieden en lifestyle gerelateerde onderwerpen. De komende editie, van 7 t/m 11 maart maakt daarom ruimte vrij voor een paviljoen Recreatie en Lifestyle.

Lifestyle & Recreatie
Naast de zeven bestaande watersportwerelden (Sloep, Speed, Zeilen, Onderdelen & Accessoires, Shop, Funsports en Klassiek) is er deze editie speciale aandacht voor Lifestyle & Recreatie. Rondom een levendig pop-up restaurant vindt de levensgenieter alle zaken die het varen prettig maken: manieren om muziek te luisteren, heerlijke wijnen en culinaire tips, vaarroutes, vaarvakanties, handige gadgets en mooie modemerken om er stijlvol uit te zien op en aan het water. Ook de indeling van het event is dit jaar verrassend anders.

Onder de standhouders van Lifestyle en Recreatie rekent de beursorganisatie o.a.

  • VVV’s en organisaties voor gebiedspromotie
  • Jachthavens / marina’s
  • Kavelverkoop en verhuur aan het water
  • Charterpartijen en vakantie-aanbieders
  • Recreatie-aanbieders

Om de nieuwe zone aantrekkelijk te maken, ook voor kleinschaliger deelnemers, zijn er aantrekkelijke instappakketten gemaakt.

Funsports Experience

Funsporten in de pool
Windsurfen, golfsurfen, kitesurfen, skimboarden, suppen, kneeboarden, longboarden en BMX – de sportieveling vindt alles van zijn of haar gading in de Funsports Xperience. Wegens overweldigend succes in 2017 is deze in 2018 maar liefst twee maal zo groot. Bezoekers kunnen zelf de verschillende sporten uitproberen in de 50 meter lange pool of op simulatoren. Bekende merken presenteren hun nieuwste gear. Je kunt de spullen direct testen of kopen en uiteraard ervaringen delen met andere funsportfanatics.

Meer informatie:

www.hiswarai.nl

 

 

Eén reactie

  1. Ook de (zee)-jachthavens zouden zich beter moeten profileren. Voor kinderen is er over het algemeen niets. Havenpersoneel is dikwijls “mopperig”. Veel jachthavens richten zich ook op campers. Dat is heel erg goed, zouden ze allemaal moeten doen. Oudere zeilers kopen eerder een camper dan een motorboot.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *