TopParken introduceert campagne met Bob de Topmanager

TopParken is gestart met een campagne waarin Bob de Topmanager wordt geïntroduceerd. Bob weerspiegelt waar de organisatie voor staat; servicegerichtheid, passie en het familiegevoel. Hij zorgt ervoor dat het vakantiegasten aan niets ontbreekt op de vakantieparken van TopParken en hij is terug te vinden in de uitingen en de gehele klantreis van de organisatie.

Bob de Topmanager wordt, voornamelijk online, geïntroduceerd als een hulpvaardige, ietwat onhandige manager. Hij is humoristisch, vriendelijk en optimistisch en hij neemt zijn functie heel serieus; een parasol verzetten zodat een gast niet ongemerkt verbrandt, snel een worstje omdraaien op de barbecue van een onoplettende gast of een luidruchtige uil aanspreken. Dit doet hij het liefst onzichtbaar; de rust van vakantiegasten mag nooit verstoord worden. Hij is de onzichtbare kracht van het park.

Chadli Hachani, marketingmanager bij TopParken, over het nieuwe concept: “In samenwerking met Lukkien en Maxlead introduceren we Bob de Topmanager. Bob past perfect bij onze kernwaarden; zo gaat hij servicegericht te werk, staat hij voor kwaliteit en heeft hij passie voor zijn vak. Daarbij straalt hij familiegevoel uit, hetgeen dat centraal staat binnen TopParken. Zowel intern, als op de vakantieparken. Wij zijn erg blij met het eindresultaat en kijken dan ook uit naar een langdurige samenwerking”.

Bron en meer informatie: www.topparken.nl

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *