Degene die een vakantie voor een groep organiseert, is vaak ook degene die na afloop de kosten moet zien terug te vorderen. En daar zien veel initiatiefnemers tegen op. Sinds april 2013 biedt NAUPAR als enige rederij in Nederland de mogelijkheid om alle reizigers zelf direct hun deel van de reis te laten betalen. Hiermee haakt NAUPAR in op de behoefte dat de hoofdboekers niet langer alleen voor de (vooruit)betaling hoeft te zorgen.
Hoe werkt Shared Payment?
Wanneer iemand bij NAUPAR een vaartocht boekt, kan deze persoon aangeven of hij/zij gebruik wil maken van Shared Payment. Men ontvangt een formulier waarop de namen, e-mailadressen en het bedrag per persoon dienen te worden ingevuld. Na ontvangst en verwerking van de gegevens, ontvangen de medebetalers per e-mail een bevestiging van de reis waarin vermeld staat hoe ze kunnen betalen.
Gratis rechtstreekse informatievoorziening
Medereizigers kunnen tevens rechtstreeks door NAUPAR worden geïnformeerd met reisinformatie, praktische tips en een routebeschrijving naar de vertrekhaven. Deze service is gratis en als onderdeel van deze dienst worden ook passagiers die niet meebetalen geïnformeerd. De hoofdboeker beschikt over alle informatie en blijft het enige aanspreekpunt voor NAUPAR.
Over NAUPAR
NAUPAR staat voor Nautische Partners en is een samenwerking van zeilrederijen ‘de Zeilvaart’, Hanzestad Compagnie en Zeilvloot Lemmer Stavoren. Elke rederij heeft meer dan 35 jaar ervaring in groepsvakantie, toerisme en het organiseren van evenementen voor de zakelijke markt. NAUPAR is specialist op schoolreizen, week- en weekendtochten, bedrijfsuitjes en relatiemarketing, nautische evenementen, feesten en partijen. Met een grote verscheidenheid aan traditionele zeilschepen, meer dan 200.000 gasten per jaar en zestien thuishavens in Nederland, is NAUPAR de leidende partij in de chartervaart. Tevens zijn alle schepen van NAUPAR officiële trouwlocaties.
Meer informatie: www.naupar.nl