Efteling verwelkomt foodtruck concept

Sinds kort heeft de Efteling er een internationaal fenomeen bij, in de vorm van vier foodtrucks. Deze uit Amerika overgewaaide trend van mobiele verkoop van specifieke horecaproducten met ieder een eigen thema, zijn in een direct herkenbare Amerikaanse retrostijl vormgegeven.

De vier unieke foodtrucks hebben de thema’s Sandwiches on wheels, Beer & Sausages to go, Street Sweets en Schnitzel Express, en de horecacommunicatie wordt door de grafische vormen en teksten op de truck verder versterkt.

Deze trucks zijn mobiel in te zetten om tegemoet te kunnen komen aan de vraag naar horeca in de omgeving van de Vonderplas, waar sinds begin juni Europa’s grootste watershow Aquanura te zien is.

Overigens zijn de eerste reacties van de Efteling fans op Facebook verdeeld. De opmerking ‘Wat zou Anton Pieck hier van vinden’ verwoordt de twijfel of de Amerikaanse trucks wel bij De Efteling huisstijl passen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *