In het tweede jaar heeft de attractie Adam toren 530.000 betalende bezoekers ontvangen. Dat is ruim 50% meer dan in het eerste jaar na opening. De Amsterdamse attractie kondigt ook de komst van een nieuwe schommel aan in 2018. In het tweede jaar heeft de attractie Adam toren 530.000 betalende bezoekers ontvangen. Dat is ruim 50% meer dan in het eerste jaar na opening. De Amsterdamse attractie kondigt ook de komst van een nieuwe schommel aan in 2018.

[caption id="attachment_54925" align="alignright" width="300"] (foto: Chris Toala Olivares) [/caption]Ongeveer 40% van de bezoekers maakt ook gebruik van de spectaculaire dakschommel. Het Premium Ticket (entree + 2 drankjes / € 18,50) wordt het meest verkocht als combinatieticket, na het Regular Ticket (alleen entree / € 12,50). Internationaal en lokaal publiek In het eerste jaar waren het vooral Nederlanders die A’DAM LOOKOUT bezochten, inmiddels komt meer dan de helft van de bezoekers uit het buitenland. Het dak van de A’DAM Toren blijkt ook geliefd bij Amsterdammers. Meer dan 5000 van hen hebben een jaarkaart gekocht om regelmatig van het uitzicht op hun stad te kunnen genieten. Cashless Bij A’DAM LOOKOUT kan alleen met kaarten betaald worden, de attractie is vanaf heden volledig cashless. Dit zorgt voor een snellere service aan de kassa en een veiligere omgeving voor bezoekers en personeel. Nieuwe schommel Eind dit jaar verwacht A’DAM LOOKOUT een nieuwe ‘hoogste schommel van Europa’ op het dak te kunnen plaatsen. Bij mooi weer en op weekenddagen is de schommel nu vaak uitverkocht. Op de nieuwe schommel is daarom plaats voor zes in plaats van vier personen, die in duo’s tegelijk kunnen schommelen. Bron en meer informatie: www.adamlookout.com