Het programma van de Netwerkdag Plattelandstoerisme op donderdag 17 maart is bekend. Als keynote spreker vertelt Gabriella van Esselbrugge het verhaal van ‘de Dames van de Jonge Hotel-Restaurant’. Zij wisten Giethoorn op de kaart te zetten bij de Chinese toeristen.
Gabriella neemt de deelnemers mee in een interactieve sessie mee in het hoe en waarom ze welke communicatie gebruikt om de internationale gast on- en offline te verleiden.
Daarnaast zijn er nog een drietal workshops, waarvan er inmiddels twee bekend zijn:
Workshop I: Bloggen? Leer het binnen een uur!, door Pim de Rooij
Bloggen is de meest effectieve marketing voor de ondernemer, aldus Pim de Rooij en Genius Whale. Met deze workshop ga je naar huis met een compleet plan voor het maken van je eigen blog!
Workshop II: De ideale boerderijwinkel, door Marcel Vijn
Een professionele winkel vraagt om een uitgekiende inrichting, goede presentatie, een visie op uw producten en uitstraling. Hoe kan het nog beter? Resultaten uit het onderzoek onder boerderijwinkels door Marcel Vijn (WUR) en beoordeling en tips voor uw eigen boerderijwinkel door een expert.
De dag van het plattelandstoerisme is dit jaar te gast bij Hermen en Leanne Spans van natuurboerderij Weidevol te Zwartsluis
Meer informatie en inschrijven: www.netwerkplattelandstoerisme.nl