City- en streekmarketing steeds meer in de greep van SoLoMo

Social, Local en Mobile. Dat zijn de trends die de komende tijd voor een grote verandering gaan zorgen in de citymarketing. De manieren waarop een citymarketeer of regiomarketeer hier op kan inspelen worden besproken in de regiobijeenkomst van Netwerk Citymarketing, op 6 maart 2013.

poiHet effect van sociale media, location-based diensten en smartphones op citymarketing is een relatief nieuw fenomeen. De deskundigen op dit gebied zijn dan ook vaak pioniers/ontdekkingsreizigers die inmiddels de slag te pakken hebben, maar u ook veel kunnen leren over de valkuilen die zij zelf net (niet) hebben vermeden.

Sprekers zijn o.a. Pieter Joost Verhoef (LMBA – Location based Marketing Association Nederland www.thelbma.com/), Jeroen Beelen (localsecret.nl), Rob Weiss (Directeur Ik-Onderneem.nl en initiatiefnemer HetNieuweWinkelen), Wouter Gijsbertsen (Location Based Marketing expert), Directeur Cliptoo, www.cliptoo.nl en initiatiefnemer Localhats.nl) . Zij belichten dit thema vanuit hun ervaring en expertise.

Roeland Tameling (Citymarketing Veenendaal) en Martin Boisen (directeur City Result) geven daarnaast korte, persoonlijke beschouwingen over wat zij vanuit hun respectievelijke rollen meemaken in relatie tot SoLoMo en citymarketing.

Meer informatie en aanmelden: www.netwerkcitymarketing.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *