5 genomineerden Netwerk Citymarketing Award

Netwerk Citymarketing Award heeft 5 genomineerden gekozen die hebben aangetoond dat zij het afgelopen jaar een significante bijdrage aan de ontwikkeling van het vakgebied citymarketing hebben geleverd. De genomineerden zijn:

  • Tech Amsterdam, wervingscampagne ICT-ers, Amsterdam Economic Board, Amsterdam Marketing en Fellows.
  • EilandMarketing Goeree-Overflakkee, citymarketing visie en campagne, Gemeente Goeree-Overflakkee en Dietz Communicatie.
  • Tourstart Utrecht
    Tourstart Utrecht

    Le Grand Départ 2015 Utrecht, Tourstart als Citymarketing Tool voor Utrecht, Gemeente Utrecht.

  • Ambassade van Den Haag, permanent betrekken bewoners als City Hosts van de stad, Gemeente Den Haag en stiching Ambassade van Den Haag.
  • ICT stad Veenendaal, Acquisitie en promotie campagne Veenendaal als ICT stad, Gemeente Veenendaal en Ondernemend Veenendaal.

De onafhankelijke jury zal de komende maand een oordeel vellen. Criteria die bij de beoordeling daarvan een rol spelen zijn effectiviteit, vernieuwing en kwaliteit. De winnaar moet vooral een zichtbare bijdrage aan het vakgebied hebben geleverd. Dit kan bijvoorbeeld door zijn of haar voorbeeldfunctie, bijdrage aan het kennisniveau over het vakgebied of de impact die een bepaald project, organisatie of campagne heeft gehad op de citymarketing van de stad in het bijzonder of de ontwikkeling van ons vak in het algemeen. De juryprijs wordt op 21 januari tijdens de Dag van de Citymarketing in Leiden uitgereikt.

Publieksprijs
Naast de juryprijs wordt er ook een publieksprijs uitgereikt. De genomineerden zijn gevraagd om hiervoor een korte presentatie voor te bereiden, waarop de deelnemers van de Dag van de Citymarketing kunnen stemmen.

Meer informatie: www.netwerkcitymarketing.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *