In recreatie en toerisme wordt veel gebruik gemaakt van de kleurenindeling in 7 leisure leefstijlen. Sommige partijen gebruiken de indeling om te focussen op één of twee doelgroepen. Limburg Marketing kiest er voor om op vvvmiddenlimburg.nl een startpunt te creëren voor alle 7 leefstijlen. In recreatie en toerisme wordt veel gebruik gemaakt van de kleurenindeling in 7 leisure leefstijlen. Sommige partijen gebruiken de indeling om te focussen op één of twee doelgroepen. Limburg Marketing kiest er voor om op vvvmiddenlimburg.nl een startpunt te creëren voor alle 7 leefstijlen.

Marketing midden Limburg geeft in een persbericht een toelichting: "Bezoekers worden direct op de homepage geïnspireerd door een foto die past bij hun leefstijl. De keuze voor een leefstijlfoto zorgt ervoor dat bezoekers het aanbod zien dat bij hun interesse past. Daarnaast is er voor bezoekers die graag "ongekleurd" alle informatie tot zich willen nemen nog steeds het zoekmenu beschikbaar. De partners van Limburg Marketing worden door de keuze voor leefstijlen direct gelinkt aan hun doelgroep." Meer informatie: www.vvvmiddenlimburg.nl