Consumenten verwachten tegenwoordig meer dan een goede dienst of goed product, ze zijn op zoek naar originaliteit en beleving. De NHTV organiseert daarom op 25, 26 en 27 maart een cursus voor professionals, gericht op de veranderende consumentenmarkt.  De cursus wordt geleid door Niels Jensen uit Denemarken. Consumenten verwachten tegenwoordig meer dan een goede dienst of goed product, ze zijn op zoek naar originaliteit en beleving. De NHTV organiseert daarom op 25, 26 en 27 maart een cursus voor professionals, gericht op de veranderende consumentenmarkt.  De cursus wordt geleid door Niels Jensen uit Denemarken. nhtvJensen verzorgde deze cursus meerdere keren in Denemarken met deelnemers uit 10 verschillende landen. De cursus wordt nu voor het eerst in Nederland gegeven. Loyaliteit en duurzame relatie Consumenten zijn, wanneer zij een product of dienst kopen, op zoek naar verhalen en belevingen en zijn merkbewust. Voor bedrijven is het belangrijk om loyaliteit te genereren bij de klant en een duurzame relatie met hen aan te gaan. Dit vraagt om een andere of nieuwe manier van denken. Experience Design Course Niels Jensen, voormalig docent van NHTV en getrainde Kaos Pilot uit Denemarken, ontwikkelde voor de veranderende markt, de ‘Experience Design Course’. Bijzonder aan de cursus is dat gedurende de drie cursusdagen actief gewerkt wordt aan productontwikkeling en aan eigen vraagstukken, waardoor deelnemers genoeg handvatten hebben om toe te passen binnen hun organisatie. Ook wordt ingegaan op het creëren van beleving aan een product of dienst. Deelnemers krijgen antwoorden op vragen als:
  • Hoe gaat u om met nieuwe eisen van klanten op het gebied van transparantie, authenticiteit en betrouwbaarheid?
  • Hoe beweegt u zich in het nieuwe marketinglandschap?
  • Hoe zorgt u ervoor dat uw klanten betrokken worden bij het co-creëren van uw toekomstige aanbod?
Meer informatie: www.nhtv.nl/experiencedesigncourse Bron: persbericht NHTV