Fotografen zijn inmiddels een vast onderdeel van attractieparken. Ze zorgen voor een leuke herinnering. Jammer alleen dat al die foto’s zo enorm op elkaar lijken. ‘Even allemaal naast elkaar; De achtergrond is voor iedereen hetzelfde; lachen naar de camera; en klik, de foto is gemaakt.’ Twobold heeft een missie om de fotoreportage persoonlijker te maken, want met een persoonlijke reportage verleng je de beleving van het park.
Hoe pakt Twobold het anders aan?
In tegenstelling tot de meeste fotobedrijven staan de professionele fotografen van Twobold niet op een vaste plek, maar trekken ze door het park, op zoek naar bijzondere situaties. De bezoeker wordt vaak onverwacht op de foto gezet; achteraf wordt toestemming gevraagd. Dit zorgt voor spontane foto’s op momenten dat de gast iets leuks beleeft.
Na afloop van het parkbezoek kan de gast zelf een selectie maken uit de foto’s en die o.a. verwerken in een fotoboek, of doorsturen naar social media.
Zien is geloven
Hoe ziet zo’n persoonlijke fotoshoot er uit? Hier onder staan enkele voorbeelden van foto’s die uit een Twobold fotoshoot komen:
De “TWO BOLD vision” zorgt ervoor dat de huidige beleving voor de consument maximaal wordt verhoogd. De focus ligt dus volledig op hen, uw klant staat centraal!
Waar bestaat de beleving uit?
- Relaxte en ongedwongen fotografie en dus veel verrassende foto’s.
- Het met hoge snelheid verzenden van de beelden naar de TWO BOLD servers en binnen seconden tonen van deze beelden op schermen door uw park.
- Het zelf actief kunnen zijn met hun eigen beelden via onze touchscreen monitoren.
- Het zelf kunnen bestellen van high range en look and feel producten via een web gallery.
- Een onderdeel worden van de fotografiebeleving waarin de klant volledig door de fotografen wordt verwend.
- Creëren van de WOW factor als er foto’s getoond worden waarvan men niet eens wist dat die gemaakt werden!
Meer weten? Neem contact op met Twobold