Kijkje achter de schermen bij Roompot

Roompot Vakanties is sinds haar oprichting in 1965 uitgegroeid van eenvoudige camping in Kamperland tot nationaal marktleider. Met de komst van de nieuwe CEO Jurgen van Cutsem liggen er ambities om door te groeien tot een Europese speler van formaat. Op dinsdag 25 november organiseert Pleisureworld een “Tour behind the scenes” bij één van de prominente locaties uit het imperium van Roompot: Hof van Domburg.

Hof-van-Domburg-Zwembad-800Parel aan de kust
Het 5-sterren vakantiepark beschikt over alles wat hoort bij een modern vakantiepark: Kuur en beautycentrum “De Parel”, luxe bungalows en “White camp cottages” en campingplaatsen voorzien van alle comfort. Hof van Domburg was ooit één van de eerste vakantieparken waar camperaars welkom waren op aangepaste camperplaatsen. Parkdirecteur Hein Robbers is deze middag onze gastheer en zal ingaan op de kansen en bedreigingen van een vakantielocatie aan de kust.

Kijkje achter de schermen
Tijdens de “Tour behind the scenes” krijgen collega-ondernemers in leisure een uniek kijkje achter de schermen bij Hof van Domburg. CEO Jurgen van Cutsem zal uitgebreid ingaan op de strategie en nieuwe koers van Roompot (in het bijzonder Largo Villas). Ondernemers met een eigen vorm van verblijfsaccommodatie zijn van harte uitgenodigd om aan te sluiten deze middag. Belangrijkste doel is het uitwisselen van ervaringen en inspiratie opdoen.

Exploring Trends
Deze netwerkbijeenkomst maakt onderdeel uit van het nieuwe programma Exploring Trends van Pleisureworld, waar ondernemers leren om de laatste ontwikkelingen in leisure te vertalen naar hun eigen bedrijf. Door te leren van collega’s en in te spelen op marktkansen, leert men slagvaardig te zijn in tijden van een veranderende markt.

Meer informatie: www.pleisureworld.nl

Eén reactie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *