Nieuw magazine 100%NL; Lekker weg in eigen land

Begin mei wordt de eerste editie van het glossy magazine, 100%NL ‘Lekker weg in eigen land’, gelanceerd in samenwerking met het 100%NL Magazine en OntmoetNL. Het gaat om een voorjaarsspecial die in het teken staat van: ‘Meimaand Fietsmaand’. De deadline voor deelname door recreatiebedrijven is 15 april.

de concept cover
de concept cover

In het magazine komen verschillende zeer uiteenlopende thema’s aan bod. Zo biedt het blad een breed aanbod van fietsroutes, rapportages over de rijke natuur in Nederland,  een overzicht van events, verschillende lifestyle-onderwerpen en wordt er aandacht geschonken aan de prachtige kustgebieden.

Het magazine  inspireert  de Nederlander om er met de fiets op uit te gaan en zo te ontdekken welke mogelijkheden Nederland biedt. Ook staan er diverse interviews met BN’ers centraal met onder meer Leontien van Moorsel, Gerard Joling en Simon Keizer.

De doelgroep die wordt aangesproken bestaat hoofdzakelijk uit jonge gezinnen en actieve senioren.

Het magazine wordt in een oplage van 150.000 exemplaren verspreid bij ruim 130 Halfords Winkels, een grote hotelketen in Nederland en bij lokale VVV kantoren. Een landelijke dekking met een verwacht bereik van 750.000 lezers.

Meer informatie over dit magazine en de mogelijkheden tot deelname: www.ziltezakenalkmaar.nl/magazine

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *