Om vakantie in eigen land te stimuleren, zetten vijf provinciale toeristische organisaties in Vlaanderen een nieuwe campagne op. Een belangrijk onderdeel van de campagne is het ‘In Vlaanderen’-magazine dat als bijlage bij De Zondag, de gratis krant van Roularta wordt verzonden.

Onderdelen campagne + timing:
- Zondag 30 april: distributie van ‘In Vlaanderen’, een gratis magazine van 68 pagina’s dat de mooiste streken en de leukste adressen van Vlaanderen bundelt. Oost-Vlaanderen presenteert zich o.a. met reportages over Plan Bier, de natuur in Scheldeland, de nieuwe wandelnetwerken in de Vlaamse Ardennen, kunst en fietsen in de Leiestreek, historisch/eigentijds Gent en de Meetjeslandse kreken. ‘In Vlaanderen’ wordt verspreid op 698.000 exemplaren
- Aankondiging van het magazine in Knack en De Zondag, de week voor verschijning
- 30 redactionele artikels op weekend.knack.be, ondersteund met bannering campagne en newsletters
- Video marketing: 30 video’s in reportagestijl (waarvan 6 Oost-Vlaamse); 15 in het voorjaar, 15 in het najaar
video’s worden actief gepromoot via www.tov.be, www.logereninvlaanderen.be, social media en influencers
video’s worden ook opgenomen bij dossiers op weekend.knack.be
Meer informatie: http://sector.tov.be/nieuwe-campagne-promoot-vakantie-dichtbij/