Heeft jouw gast passie voor je product?

“Ambassadeurs en mond tot mond reclame.” We weten allemaal dat dat de meest sterke reclame is die we ons kunnen wensen. Maar hoe krijgen we dat nu voor elkaar? Tijdens zo’n druk weekend als nu met Hemelvaartsdag, dan lukt het natuurlijk nooit om iedereen ambassadeur te maken. Bovendien is het veel sterker om een paar gasten een geweldige verrassing te geven.

cheersKen je gast
Hoe meer ik van mijn gasten weet, des te beter ik kan inspelen op kansen, wensen en behoeften. Daarmee kan ik hen ook een superbeleving meegeven en ben ik dus meer in staat om mijn gasten ‘echte passie’ te laten ontwikkelen voor ons bedrijf. Dus toen Frank en Marjolein kwamen inchecken, vroeg ik hen om mij te helpen bij het keuren van onze mogelijke nieuwe wijnen. Ze zouden die gaan testen en vergelijken, samen met de oudere, bestaande wijnen die we nu verkopen. Wat een leuk klusje om te doen voor echte wijnliefhebbers en de eerste reactie: “Oh, wat mooi een organische wijn zelfs! Karin, we zullen snel laten weten wat onze aanbeveling zal zijn!”

Passie krijg je terug
Frank en Marjolein zitten vaak ook aan de pimpel bij onze beachbar Zimpel, het zijn wijnliefhebbers en, het allerbelangrijkste: Ze zijn zelf ook inspirerend en enthousiast. Kijk, van zulke gasten willen we er nog wel 100 meer! Zeker weten dat we met onze wijnvraag de passie voor onze producten net nog ietsje groter hebben gemaakt.

Hoe doe jij dat binnen jullie organisatie; passie kweken bij je gasten? Ik ben heel benieuwd, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *