Regiomarketing
- door Redactie
- Geen reacties
Na een wisselvallige start van het zomerseizoen kijkt de toeristische sector aan de Kust vooral positief terug naar de tweede helft van juli. Het mooie weer vanaf half juli zorgde voor enkele topdagen. Het provinciebedrijf Westtoer noteert voor juli ongeveer...
Woensdag 14 augustus 2024 vindt de vierde etappe van de Tour de France Femmes plaats in Valkenburg. Opnieuw speelt De Cauberg een opvallende rol. Eigenlijk moet de beklimming van 137 meter ‘een eitje’ worden genoemd. Na de start- vanaf het...
Van 28 november t/m 30 december 2024 verandert Maastricht in een adembenemend winterparadijs met een gloednieuw lichtplan. De nieuwe sfeerverlichting verbindt de hele stad met elkaar, zowel de bekende highlights als de verborgen parels van Maastricht. Bezoekers en bewoners van...
In aanloop naar Prinsjesdag op de derde dinsdag in september, vindt in Den Haag het evenement ‘Royal September 2024’ plaats. Dit event duurt van zaterdag 7 september tot dinsdag 17 september. In die periode worden uiteenlopende ‘koninklijke’ activiteiten georganiseerd waar...
In een tijdsgewricht waarin fysieke VVV kantoren onder druk staan, mede door de beschikbaarheid van online informatie, opent Marketing Tilburg een VVV concept nieuwe stijl op het treinstation van Tilburg. Het past in de transitie die de organisatie doormaakt. Ook...
Per 1 oktober a.s. stopt Jos Vranken bij het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen. Na een indrukwekkende periode van 17 jaar als directeur-bestuurder is voor hem het moment gekomen om het stokje over te dragen.
Gelderland zal ook deze zomer een geliefde vakantiebestemming zijn voor binnen- en buitenlandse gasten, zo blijkt uit de zomerprognose van Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen. Populaire verblijfslocaties zijn daarbij campings en huisjes op vakantieparken.
Het programma Vrijetijdseconomie, dat op 1 juni 2022 van start ging, krijgt een nieuwe impuls met verlengde ondersteuning en financiering vanuit de provincie Groningen. Het programma dat uitgevoerd wordt door Economic Board Groningen richt zich op het versterken van de...
Op 6 juni 2024 heeft Netwerk Citymarketing Nederland de Nationale City- en Regiomarketing Trofee en de City- en Regiomarketing Innovatie Award uitgereikt om de professionalisering en ontwikkeling van het vakgebied te bevorderen. Dit jaar was er een belangrijke verandering: het...
De Limburgse Land- en Tuinbouwbond (LLTB), Limburg Marketing en Coöperatie Platform Agrotoerisme gaan per 1 juni een strategische alliantie aan. Het doel van deze strategische alliantie is erop gericht om gezamenlijk Noord- en Midden-Limburg verder te ontwikkelen als de agrotoeristische...
Vilvoorde is de snelst groeiende stad in Vlaanderen. De laatste jaren waait er dan ook een frisse wind door deze stad die gekenmerkt wordt door haar bruisende karakter met de nodige urban vibes. Deze metamorfose hebben de Vilvoordenaren te danken...
Gelderland blijft ook in de koudere maanden van dit jaar een geliefde bestemming. Zo steeg het totaal aantal bezoekers die minstens één nacht verbleven in het eerste kwartaal van dit jaar met 6 procent ten opzichte van 2023 naar 828.000,...