Online en mobiele ontwikkelingen Holland-promotie

Het NBTC maakt steeds meer gebruik van nieuwe marketingmethoden via internet en op de mobiele telefoon. Dat zorgt niet alleen voor een extra promotiekanaal, maar levert ook een schat aan kennis op over het zoek- en boekgedrag van vakantiegangers. Deze profielkennis wil het NBTC inzetten om een betere match te maken tussen het toeristisch aanbod en de verschillende doelgroepen.

Naast Holland.com kunnen (potentiële) bezoekers aan ons land terecht op de Holland-pagina op Facebook en vanaf voorjaar 2012 de Holland-app. In 2012 werkt het NBTC verder aan de opbouw van profielen van iedere bezoeker van deze kanalen. Het onlinegedrag van de bezoekers word geregistreerd, zowel op de websites als op social media en de Holland app. Die gegevens worden opgeslagen in een uniek profiel per bezoeker. Voor de bezoeker heeft dit als voordeel dat zij ‘op maat’ een aanbod krijgen dat bij hen past. Ook ondernemers hebben daar baat bij, doordat hun advertenties heel gericht aan specifieke doelgroepen worden aangeboden. Dit verhoogt de conversie van een advertentie op één van de media van het NBTC.

Meer informatie: www.nbtc.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *