Genomineerden Netwerk Citymarketing Awards 2018 bekend

Organisaties voor Citymarketing dragen voor een belangrijk deel bij aan het succes van de toeristische economie in een regio. Het blijkt vaak lastig om je echt te onderscheiden. De Netwerk Citymarketing Awards zetten campagnes inde spotlights die effectief en onderscheidend zijn. De drie genomineerden voor de Netwerk Citymarketing Award 2018 zijn:

toeristen in de regio Utrecht

Regionale strategie Internationaal toerisme regio Utrecht
Ingezonden door Utrecht Marketing, namens samenwerkende marketingorganisaties
Meer informatie: https://www.bezoek-utrecht.nl/wat-te-zien/in-de-regio/meer-zien-van-de-regio

Citymarketingcampagne ’30 days as a Hagenees’
Ingezonden door Gemeente Den Haag
Meer informatie: https://behague.com/en/30-days-as-a-hagenees

Kogge in Hanzestad Kampen

Hanzesteden Marketing: Habeant Hansam Suam
Het verschil maken op basis van een eeuwenoud DNA
Ingezonden door MarketingOost
Meer informatie: www.hanzestedenmarketing.nl

Hoe wordt de winnaar bepaald
De vakjury geeft elke genomineerde een score, die voor 50% meetelt voor het uiteindelijke resultaat. De jury kijkt onder meer naar de voorbeeldfunctie van de kandidaten, hun bijdrage aan het kennisniveau, en naar de vernieuwing, impact en effectiviteit van de prestatie. De andere 50% wordt bepaald door stemming van de deelnemers aan de Dag van de Citymarketing ( naar aanleiding van korte presentaties (pitches). Aan het einde van de dag wordt er één prijs uitgereikt.

De dag van de Citymarketing vind dit jaar plaats op 6 februari in de Apenheul te Apeldoorn. Het thema van dit jaar: “De complexiteit van stads- en regiomarketing: aanvullend, overlappend of tegenstrijdig.”

meer informatie: www.netwerkcitymarketing.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *