Zeilende chartervaart Nederland wil gezamenlijke marketingcampagne

Meer boekingen en meer rendement door een gezamenlijke promotiecampagne van de chartervaart. Dat was het thema van de samenkomst in Enkhuizen op 30 november jl. Een van de middelen om de doelstellingen te bereiken is méér samenwerken. Daarom neemt werkgroep ‘Alle Hens aan Dek’ het initiatief om uit te zoeken of een dergelijke gezamenlijke marketing- en promotiecampagne voor de traditionele chartervaart tot de mogelijkheden behoort. Door samenwerking wordt gestreefd naar één gezamenlijk groot jaarlijks marketingbudget waarmee gescoord kan worden.

Directeur Jaap Baalbergen van de belangenvereniging voor de Chartervaart ( BBZ) liet weten dat de belangenvereniging een gezamenlijke promotiecampagne voor de chartervaart bij voldoende draagvlak zeker zal ondersteunen. Als de werkgroep haar werk heeft gedaan, is een verdere voortzetting van het initiatief afhankelijk van voldoende deelname door charterschepen en boekingsbureaus. Tijdens de bijeenkomst was houding t.o.v. dit nieuwe initiatief in ieder geval positief. De werkgroep ‘Alle Hens aan Dek’ gaat de verdere haalbaarheid nu in kaart brengen.

Eén reactie

  1. dit wordt een lastig verhaal alle neuzen de zelfde kant op te krijgen, er is altjd wel iemand die de wind uit iemands anders zeilen wil halen. succes in ieder geval en behoud koers

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *