VVV Nederland nieuwe hoofdsponsor UITMARKT

VVV Nederland is van 2014 tot en met 2016 hoofdsponsor van de Uitmarkt. Met het sponsoren van de Uitmarkt versterkt VVV Nederland zichtbaarheid en relevantie van de VVV op het gebied van verspreiding van culturele informatie en als startpunt voor een dagje uit. Niet alleen tijdens de oriëntatiefase (via vvv.nl) maar ook wordt het actuele culturele aanbod op locatie ontsloten via de VVV-app.

De Uitmarkt is traditioneel de landelijke aftrap van het nieuwe culturele seizoen en het grootste gratis toegankelijke culturele festival van Nederland. Dit jaar vindt de Uitmarkt plaats van vrijdag 29 tot en met zondag 31 augustus op en rond het Museumplein en het Leidseplein in Amsterdam.

VVV als centraal punt verspreiding culturele data
VVV Nederland is initiatiefnemer van de Nationale databank voor toerisme, recreatie en cultuur (NDTRC). Deze nationale vrijetijdsdatabank maakt het mogelijk om actuele informatie over bestemmingen, attracties en evenementen snel en gemakkelijk te ontsluiten. Op dit vlak werken VVV Nederland, de Uitburo’s én Amsterdam Marketing (de organisator van de Uitmarkt) al jaren nauw samen om Nederlandse bezoekers te inspireren. De samenwerking tussen VVV Nederland en de Uitmarkt is een mooie gelegenheid om het uitgebreide culturele aanbod in Nederland verder op de
kaart te zetten.

Bron: persbericht VVV Nederland

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *