Albron kijkt terug op drukste horecaseizoen op Keukenhof

Sinds 2010 is Albron de trotse horecapartner van Keukenhof. Dit jaar beleefde Keukenhof het drukste seizoen ooit: 1 miljoen mensen bezochten in 8 weken tijd het mooiste bloemenpark te wereld. Een dagje uit naar Keukenhof is een complete belevenis, waarin eten en drinken een belangrijke rol speelt. Zo’n groot aantal bezoekers in korte tijd voorzien van lekker eten en drinken vraagt om flexibiliteit, vakmanschap en horecakennis.

140526 begeleidende foto bij bericht KeukenhofHoreca krijgt een 8
Het mooie voorjaarsweer is uiteraard de hoofdreden van het hoge bezoekersaantal. Ondanks de vele mooie dagen, fluctueerde het aantal bezoekers soms met 6.000 per dag. Door gebruik te maken van een vaste pool van 400 uitzendkrachten, kon Albron hier snel op inspelen. Naast de vier vaste horecapaviljoens, zijn 30 mobiele units ingezet om zo de bezoekers uit binnen- en buitenland te voorzien van lekker eten en drinken.
En met succes: in 8 weken tijd gingen er o.a. 140.000 appelpunten, 30.000 broodjes haring en 60.000 flesjes water over de toonbank. Bovendien waardeerden de bezoekers de horeca met een 8.

Van Gogh centraal in 2015
Op 20 maart 2015 opent Keukenhof haar deuren voor een nieuw seizoen. Het thema voor 2015 is Van Gogh. In 2015 is het 125 jaar geleden dat Vincent van Gogh is overleden. Keukenhof werkt samen met de musea Van Gogh en Kröller-Müller het thema verder uit.

Bron: AlBron

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *