Commercieel directeur Bas Hoogland van Landal GreenParks is vandaag door onderzoeksbureau Marketresponse uitgeroepen tot ‘Mr. Klantvriendelijkheid 2014’ voor zijn inspanningen op het gebied van klantvriendelijkheid. De award, die voortaan jaarlijks wordt uitgereikt, werd hem overhandigd tijdens de bekendmaking van het Klantvriendelijkste Bedrijf 2014.
Landal is vier jaar achtereen binnen de top 5 van meest klantvriendelijkste bedrijven van Nederland geëindigd en werd bovendien daarbij steeds uitgeroepen tot branchewinnaar in de categorie Leisure. De wijze waarop Bas Hoogland zich altijd persoonlijk inspant om klantvriendelijkheid uit te dragen, heeft hem nu de onderscheiding ‘Mr. Klantvriendelijkheid’ opgeleverd.
“Geweldig nieuws, we feliciteren Bas van harte met deze onderscheiding, waar we met z’n allen bij Landal bijzonder trots op zijn. Als ambassadeur van klantvriendelijkheid past deze award hem als geen ander. Gastvriendelijkheid maakt dat gasten graag bij ons terugkeren en ons aanbevelen bij anderen. Het is een van de belangrijkste aspecten van onze dienstverlening,” aldus Thomas Heerkens, algemeen directeur van Landal GreenParks.
De verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland werd dit jaar voor de achtste keer door Marketresponse georganiseerd. Aan de verkiezing gaat een representatief online onderzoek vooraf onder 2.500 Nederlandse consumenten.
Bron: persbericht Landal