Gastvrijheid is goud waard en in de horeca en recreatie vormen medewerkers hierin een essentiële schakel. Hoe bindt u als ondernemer in de gastvrijheidsbranche het allerbeste, meest gastvrije personeel aan uw bedrijf? De Rabobank en Hotelschool Den Haag publiceren een whitepaper en een serie interviews met hotelondernemers. Gastvrijheid is goud waard en in de horeca en recreatie vormen medewerkers hierin een essentiële schakel. Hoe bindt u als ondernemer in de gastvrijheidsbranche het allerbeste, meest gastvrije personeel aan uw bedrijf? De Rabobank en Hotelschool Den Haag publiceren een whitepaper en een serie interviews met hotelondernemers.people-hotel-bar-drinks-largeWhitepaper 'Selectie van gastvrij personeel'

In de whitepaper van de hotelschool Den Haag wordt de selectie van front-line personeel met een gastvrij DNA benaderd vanuit drie invalshoeken:

  1. Guest Delight en Personeel; over de interacties tussen de gasten en het personeel
  2. Financiële strop door personeelsverloop
  3. Selecteren van gastvrij personeel

Meer informatie: Whitepaper Selecteren van front-line personeel (pdf) Personeelsaanpak in de (hotel)praktijk Op de website van de Rabobank komen drie succesvolle ondernemers en managers in de Nederlandse hotelbranche aan het woord. Zij vertellen gepassioneerd over hun personeelsbeleid en de winst die ze daarmee hebben behaald. Deze praktijkcases hebben betrekking op:

Lees het hele artikel op: www.rabobank.nl