Booking.com heeft een nieuwe technologie gelanceerd die reizigers helpt om bestemmingen te vinden die zijn afgestemd op hun unieke passies en persoonlijke interesses. Bijzondere wensen van reizigers worden vertaald naar bestemmingen en accommodaties die daar perfect op aansluiten. Hierdoor worden de zoekmogelijkheden voor reizen gepersonaliseerd en niet langer beperkt tot slechts een locatie of accommodatie. Booking.com heeft een nieuwe technologie gelanceerd die reizigers helpt om bestemmingen te vinden die zijn afgestemd op hun unieke passies en persoonlijke interesses. Bijzondere wensen van reizigers worden vertaald naar bestemmingen en accommodaties die daar perfect op aansluiten. Hierdoor worden de zoekmogelijkheden voor reizen gepersonaliseerd en niet langer beperkt tot slechts een locatie of accommodatie. Reizigers informeren elkaar

[caption id="attachment_41735" align="alignright" width="300"]zoeken naar: middeleeuwse re-enactments zoeken naar: middeleeuwse re-enactments[/caption] Dankzij een nieuw, innovatief algoritme kunnen de 26+ miljoen aanbevelingen van Booking.com-gasten van over de hele wereld gebruikt worden om andere reizigers te helpen bij het vinden van de ideale bestemming voor hun favoriete bezigheid of interesse. Een aantal hoogtepunten van het Zoeken op Passie-platform op Booking.com zijn:

  • - Meer dan 200 interesses en passies waarop gezocht kan worden, van paardrijden en truffels zoeken tot tango en noorderlicht.
  • - 1.000+ bestemmingen met behulpzame informatie en beoordelingen en meningen van Booking.com-gasten.
  • - Bestemmingsaanbevelingen met meer dan 180 reisgidsen, boordevol geverifieerde 'insider tips' van locals zodat de reiziger geen 'hot spot' meer hoeft te missen.
Zoekmachine volgt wensen van de klant

[caption id="attachment_41732" align="alignright" width="300"]zoeken naar: 'kuuroorden' zoeken naar: 'kuuroorden'[/caption] "Het gaat Booking.com niet alleen om de transactie. Het gaat ons om de ervaring. Wij kunnen mensen helpen om de perfecte locatie te vinden in elke stad en in iedere plaats van de wereld - of het nu een hotel, villa of appartement is. Maar wat nou als iemand ergens een passie voor heeft, maar niet weet waar hij hiervoor naartoe moet gaan? We hebben nu een techniek ontwikkeld die de beste bestemming vindt, gebaseerd op de passies van onze klanten, waar ook ter wereld", aldus David Vismans, Chief Product Officer bij Booking.com. "Het is ons doel om elke reiziger te koppelen aan bestemmingen die het beste aansluiten op hun persoonlijkheid, wensen en ambities."   Meer informatie: www.booking.com/destinationfinder.nl.html