De foodservice tijdens de Nijmeegse Vierdaagse is ook onderhevig aan trends. Goed eten en drinken blijft belangrijk voor de tienduizenden wandelaars die een topprestatie moeten leveren. Het assortiment, verzorgd door Albron, wordt wel steeds duurzamer en gezonder. De foodservice tijdens de Nijmeegse Vierdaagse is ook onderhevig aan trends. Goed eten en drinken blijft belangrijk voor de tienduizenden wandelaars die een topprestatie moeten leveren. Het assortiment, verzorgd door Albron, wordt wel steeds duurzamer en gezonder. freshpoint

Albron verzorgt sinds 2001 de horeca op het start- en finishterrein van het grootste wandelevenement ter wereld. De voorkeur van de wandelaar gaat nog altijd uit naar het welverdiende frietje met een biertje na het wandelen, maar ook de wandelaar laat zich tegenwoordig graag verrassen. Lekkerder, gezonder en duurzamer zijn de speerpunten in het assortiment van Albron. Enkele aanpassingen in het aanbod:

  • Versproducten: de sandwichbar en de fruitcorner met verse sappen en smoothies zijn uitgebreid.
  • Gezondheid: Het drankenassortiment aangepast, waardoor er nu nog meer watervarianten en gezondere opties van frisdranken beschikbaar zijn. Voorbeelden daarvan zijn Pepsi Next: echte cola met 30% minder suiker en stevia extract; en de keuze voor twee soorten Vitamin Water (Sourcy)
  • Aandacht voor productiemethode: Vanaf dit jaar wordt alleen biologische friet geserveerd.
Lange dagen voor het personeel

Robert Visser, directeur Albron Leisure: “De Nijmeegse Vierdaagse is in alle opzichten een fantastisch evenement waar we ieder jaar weer naar uitkijken. Ons team van 150 enthousiaste medewerkers staat dagelijks van 03:00 uur tot 19:00 uur klaar voor wandelaars en bezoekers. Ons motto deze dagen? Wij lopen voor u! Vanuit onze expertise doen we er alles aan om wandelaars de prestatie neer te kunnen laten zetten waar zij zo hard voor hebben getraind.” Facts & figures • Albron is partner sinds 2001 • Pool van 150 medewerkers (810 shifts) • 15 km stroomdraad • 3 km waterleiding • 50.000 liter bier • 35.000 liter koffie • 120.000 flesjes water • 10.000 kilo biologische friet (30.000 porties) • Pool van 150 medewerkers • 40.000 – 60.000 gasten per dag Zie ook ons foodverslag n.a.v. de Vierdaagse in 2014 Ook dit jaar maken we weer een verslag van de organisatie rondom de Vierdaagse van Nijmegen. Meer informatie: www.albron.nl/123029/Leisure.html