Hallmark Cards neemt een opvallende stijging waar in het maken en versturen van online fotokaarten vanaf het vakantieadres. De toename bedraagt 22% in vergelijking met vorig jaar.

Het wordt voor de consument ook steeds makkelijker om (foto)kaarten vanaf het vakantieadres te versturen. “Sinds we de gratis Hallmark-app voor iPhone, iPad en Android-toestellen/ tablets hebben gelanceerd maken steeds meer consumenten gebruik van de mogelijkheid om onderweg kaarten te maken en te versturen”, vertelt Jos van der Pluijm.
De grootste wenskaartenleverancier van Nederland is deze zomer nieuwsgierig naar de leukste fotokaart van Nederland. Op www.hallmark.nl kunnen mensen tot en met 2 september 2012 hun leukste zomerse fotokaart maken en versturen waarna publiekelijk op deze kaarten gestemd kan worden via drie platforms (Hallmark.nl, Skyradio.nl en de Facebook-pagina van Hallmark). Elke week winnen de 30 deelnemers met de meeste stemmen prijzen van partners als NIVEA, Philips, Gamila Secret, Humphrey’s, Veluwse Bron en Center Parcs. Tevens worden er prijzen verloot onder de stemmers.
Bron: persbericht Hallmark
marketinginstrument
Kaarten kunnen ook een rol spelen in de marketing van je regio of bedrijf. De ‘groeten uit…’ kaarten worden vaak opgehangen bij de ontvanger. Bedrijven die hun boodschap willen verspreiden doen er goed aan om ook digitale kaarten van hun bedrijf of regio aan te bieden aan de gasten.