Op donderdag 3 oktober organiseert PleisureWorld NRIT de eerste marketingvakdag voor de Nederlandse dag- en verblijfsrecreatie: Marketing D-Day.

Op donderdag 3 oktober organiseert PleisureWorld NRIT de eerste marketingvakdag voor de Nederlandse dag- en verblijfsrecreatie: Marketing D-Day.

De belangrijkste succesfactor voor effectieve marketing is een uitgekiende marketingstrategie. Want met een goede strategie ben je een effectieve interne en externe opdrachtgever met als ultiem resultaat meer boekingen voor de juiste periode. De bouwstenen voor die strategie biedt de eerste editie van Marketing D-day. Een vakdag die we speciaal voor bedrijven in de Nederlandse dag- en verblijfsrecreatie organiseren bij Vakantieveilingen (Emesa) in Amsterdam. Een dag die directeuren, marketingmanagers en marketeers niet mogen missen met topsprekers uit zowel de marketing als het recreatievak. 

Uitgelichte sprekers

Zo hebben we met Martin van Kranenburg één van Nederlands grootste conversiespecialisten als keynote. Martin is een veel gevraagde spreker en helpt graag ondernemers en marketeers om van zoekers boekers te maken. 

Liesbeth Gouda laat je zeker een stap terug doen door eerst een strategische visie te ontwikkelen om optimaal rendement uit je keuzes te halen. Maar daar komt veel bij kijken. Overweeg je actiemarketing als strategie, dan ben je met de visie van Vakantieveilingen (Emesa) aan het juiste adres.

Vanuit de branche komen Mariska Snoek (Vakantiepark Het Stoetenslagh), Coen Schelfhorst (GuestHouse Kaatsheuvel) en Danny Pearl (Bungalowpark Hoenderloo) openhartig over hun marketingervaring vertellen. Danny heeft intern veel veranderd, ook in marketing en sales. De aloude receptie ging eruit en werken met zelfsturende teams kwam er in. Lukt dat, intern veel aandacht voor marketing? Ticketsplus heeft de kennis in huis om content aan marketing te verbinden voor tickets. De vraag naar tickets groeit nog steeds.

Wilbert Witkamp weet hoe je marketing verbindt aan het flexibel maken van je product en prijs. Eerder deed hij dat bij Yellow Brick en nu is hij actief in de sector leisure met Tapperuse. Wat doet flexibiliteit met het gedrag van consumenten? Wilbert laat de voorbeelden én de cijfers zien.

Meer informatie op de congreswebsite MarketingDDay.nl.