Bestaat je souveniraanbod voornamelijk uit pluche dieren en een bedrukte mok? Dan wordt het tijd voor méér inspiratie. De beurs PromZ Live, op 7 en 8 mei in Amsterdam, biedt een overzicht van originele producten die bedoeld zijn voor marketing-ondersteuning.

Bestaat je souveniraanbod voornamelijk uit pluche dieren en een bedrukte mok? Dan wordt het tijd voor méér inspiratie. De beurs PromZ Live, op 7 en 8 mei in Amsterdam, biedt een overzicht van originele producten die bedoeld zijn voor marketing-ondersteuning.

Rol van souvenirs

Onze souvenir-expert Luca Liboa heeft in een eerder artikel al eens uitgelegd dat souvenirs een dubbele doelstelling hebben. De verkoop draagt bij aan de omzet; maar je kunt souvenirs ook inzetten ter stimulering van herhaalbezoek of het ondersteunen van loyaliteit. Promotie-artikelen zijn een krachtig instrument in de marketingmix van een recreatiebedrijf. Zie ook: Souvenirs; promotie en omzet

Waarom naar Promz Live?

Promz biedt een breed overzicht van standhouders met bijzondere producten, die elkaar scherp houden op het gebied van creatieve nieuwigheden. De aanbieders zijn goed in staat om je te adviseren in een maatwerk-aanpak; het productassortiment moet immers wel passen bij de sfeer en uitstraling van je bedrijf. Hier onder een beeldimpressie van enkele producten...

Lezingen

Wie zich inhoudelijk wil verdiepen over de rol van premiums en producten kan terecht op enkele seminars.

  • Het Marketeer Dilemma; Waar moeten we aan werken om het premium als conversie instrument blijvend in te kunnen zetten. + Hoe bepaal je de keuze van het meest geschikte premium voor jouw merk en wat zijn daarbij de valkuilen.
  • Kiezen voor duurzame promotionele artikelen. Kan dat?; Als merk of bedrijf wil je niet geassocieerd worden met milieuverontreinigende items. Dat richt meer schade aan dan dat je je doelgroep blij maakt.
  • Maak jouw online product of dienst tastbaar; Hoe maak je je dienst of online product tastbaar en zorg je ervoor dat je niet vergeten wordt? Marlous Spaven en Marc Borgers van 100%driven geven je slimme voorbeelden van mooie merken. Ook laten ze je zien hoe jij zelf 'Tastbare Marketing' in kan zetten in jouw klantreis zodat je zichtbaarder wordt bij jouw opdrachtgevers en prospects.
  • Zo zet je premiums, merchandise en POS op een duurzame manier in; een interactieve workshop die inzichten biedt zodat je straks voor jouw merk de juiste keuze maakt. 

Meer informatie: www.promz.live