Gisteren is de nieuwe campagne van Center Parcs voor het eerst op TV getoond. Daarin speelt een vreemde vogel; 'Mr Wings', de hoofdrol. Als we de bezoekcijfers op het youtube kanaal van Center Parcs, een dag na de lancering, bekijken, dan valt te concluderen dat de campagne (nog) niet echt als viral wordt opgepikt. Gisteren is de nieuwe campagne van Center Parcs voor het eerst op TV getoond. Daarin speelt een vreemde vogel; 'Mr Wings', de hoofdrol. Als we de bezoekcijfers op het youtube kanaal van Center Parcs, een dag na de lancering, bekijken, dan valt te concluderen dat de campagne (nog) niet echt als viral wordt opgepikt. [caption id="attachment_40361" align="alignright" width="300"]Mr. Wings Mr. Wings[/caption] Mr Wings maakt onderdeel uit van de campagne 'wordt één met je eigen natuur'. De campagne, ontwikkeld door communicatiebureau Ogilvy & Mather Amsterdam, zal multimediaal zowel in Nederland, België en Duitsland verschijnen. Het idee achter de campagne Center Parcs heeft het principe van een natuurdocumentaire omgedraaid; hier is het de natuur die de mens observeert. De campagne heeft als doel om te laten zien dat bij Center Parcs ieder gezinslid zichzelf kan zijn. De vakantieaanbieder kenmerkt zich door de uitgebreide verscheidenheid aan activiteiten, die ervoor zorgen dat elk familielid plezier heeft. Zo hoeven er in het gezin geen compromissen gemaakt te worden. Center Parcs gaat met deze nieuwe campagne terug naar waar het ooit is begonnen: mensen en natuur dichter bij elkaar brengen. Eerder dit jaar introduceerde Center Parcs de nieuwe slogan en campagne 'echt even samen'. Het persbureau van Center Parcs licht toe:   "De commercials met 'mr. Wings' maken onderdeel uit van de campagne 'echt even samen'. Mr. Wings zal vooral zichtbaar zijn in de reclames en niet zo zeer op de website of in de parken." In totaal zijn er 17 commercials opgenomen. De eerste commercials staan inmiddels online : Het algemene verhaal: De Aqua Mundo: Barbecue: Zip Wire: Meer informatie: http://inspiratie.centerparcs.nl/je-eigen-natuur Of geef je mening op de Rabo-discussiepagina horeca en leisure op Linked-in