LeisurUp by MAPIC is hét internationale B2B-event dat zich richt op het versnellen van de integratie van location-based entertainment in lifestyle destinations zoals winkelcentra, stadscentra en toeristische bestemmingen.
Georganiseerd door MAPIC, de toonaangevende internationale retail property beurs, biedt LeisurUp bedrijven in de leisure de kans om zich te onderscheiden binnen de volledige retail property-sector en waardevolle partners te vinden om hun bedrijf verder te ontwikkelen. In 2024 worden maar liefst 5000 deelnemers en 300 leisurebedrijven verwacht, wat van LeisurUp een unieke gelegenheid maakt om te netwerken, trends te verkennen en nieuwe samenwerkingen aan te gaan.
Een speciaal onderdeel van LeisurUp zijn de pitchsessies, waarin bedrijven uit de leisure, waaronder leveranciers en operators hun concepten en innovaties presenteren aan een publiek van investeerders, vastgoedprofessionals en potentiële partners. Deze sessies bieden een platform om ideeën te delen en samenwerkingen te stimuleren. Bovendien kunnen deelnemers strijden in de Pitch Contest, waarbij het aanwezige publiek live stemt op het meest veelbelovende concept.
Hoewel LeisurUp zelf uitsluitend op uitnodiging toegankelijk is, is het mogelijk om de MAPIC beurs te bezoeken, waar nog meer pitchsessies worden gehouden. Dit biedt bezoekers van MAPIC de kans om de meest innovatieve concepten in de leisure te ontdekken.
Bron en meer informatie: LeisurUp by MAPIC