5 manieren om zichtbaar te worden bij je doelgroep, zonder kosten
Webinar via Comeback Marketing (powered by RED online)
Webinar via Comeback Marketing (powered by RED online)
Met als onderwerpen: Spannende duurzame transitieBedrijfsoverdracht klaar!Pop-up omzetverhoging Meer informatie: www.hetvakantieparkvandetoekomst.nl
Aan de hand van data en voorbeelden zal uitgelegd worden hoe Dynamic Pricing toegepast kan worden in de verblijfsrecreatie en hiermee meer resultaat behaald kan worden. Hoe ziet het proces eruit, op welke KPI’s moet je sturen en hoe krijg je inzicht in het effect van doorgevoerde mutaties zodat je met de volgende stap meer […]
Publieksbeurs voor kampeervakanties, met op 27 september een vakdag voor professionals.
Specialistisch outdoor event rond Glamping in Groot Brittannië
Alles over ontwerp, inrichting, onderhoud en beheer van openbare ruimte. Meer informatie: www.openbareruimte.nl
Jaarlijks evenement over de ontwikkeling van toerisme in Nederland. Georganiseerd door het ministerie van Economische Zaken & Klimaat, de provincies, het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen en Gastvrij Nederland.
Internationale vakbeurs voor de attractiesector
Beurs voor de verkoop van recreatiewoningen, met een breed overzicht van landen, en aanvullende diensten (o.a. marketingplatforms). Nederlandse vakantiewoningen zijn goed vertegenwoordigd. Tijdens de beursdagen wordt er een uitgebreid seminar-programma georganiseerd.
The blooloop V-Expo brings together professionals from the global visitor attractions industry.
Attracties verwachten veel interesse van het publiek na de recente versoepelingen. Recreatie, attracties en leisure komen terecht in het tijdperk van spreiding en controle op de coronapas. De anderhalve meter samenleving maakt plaats voor een bezettingsgraad die meer mogelijk maakt. Waar liggen de kansen? De trends zijn veranderd bij het publiek. En hoe investeer je […]
Kampeer & Caravan Jaarbeurs belooft dit jaar een bijzondere editie te worden. Het is weer de eerste editie is sinds de coronaperiode én kamperen populairder is dan ooit. De organisatie kijkt verder dan vraag en aanbod. De focus ligt op een totale kampeerbeleving.