TEA EME Festive Event in Brussels
De Themed Entertainment Association (TEA) organiseert een kijkje achter de schermen bij Train World Brussel en Walibi Belgium. Dit is tevens een netwerkbijeenkomst voor betrokkenen bij de attractiesector in de […]
De Themed Entertainment Association (TEA) organiseert een kijkje achter de schermen bij Train World Brussel en Walibi Belgium. Dit is tevens een netwerkbijeenkomst voor betrokkenen bij de attractiesector in de […]
Gedurende twee inspirerende dagen komt de reissector uit de Benelux samen om kennis en inspiratie te delen, nieuwe trends en technologieën te ontdekken en waardevolle samenwerkingen aan te gaan die […]
De Vakantiebeurs is het grootste reisevenement van Nederland. De nadruk ligt de laatste jaren vooral op buitenlandse vakanties. Het aandeel van vakantie in Nederland (en België) is erg beperkt. Voor […]
Op de beursvloer vindt u een ruim aanbod aan deelnemers uit de live entertainment, theatertechniek en multimedia branche. Denk aan leveranciers uit de sectoren advies & ontwerp, beeldapparatuur, decor & […]
Dit is een vakbeurs met internationale ambities, maar in de eerste plaats gericht op de Britse markt. Onderdeel van de EAG Expo zijn 'De Social Immersive Entertainment Expo' en de […]
Velofollies is een publieksbeurs met een volledig overzicht van de fietsmarkt. Ook fietsbestemmingen en fietsvakanties komen hier aan bod.
Zeer grote Duitse consumentenbeurs op het gebied van vakanties en vrije tijd. Er zijn specifieke kennisdagen waarop segmenten extra aan bod komen: Fietsen en wandelen (17 - 19 jan), Golf […]
De grootste watersportbeurs ter wereld met ruim 1500 standhouders verdeeld over 15 hallen. Naast stands met boten en vaarbenodigdheden zijn er ook diverse kennisprogramma's over verschillende onderwerpen in de watersport.
Vakbeurs voor de evenementenindustrie met een uitgebreid kennisprogramma
Publieksbeurs voor de verkoop van tweede woningen. In de wandelgangen veelal ook een netwerkmogelijkheid voor stakeholders in de markt van recreatief vastgoed
Dit is het tweede jaar waarop de Brand Experience Conference wordt georganiseerd. Met dit event wil de organisatie bijdragen aan de ontwikkeling van het (recreatieve) marktsegment waar merk en beleving […]
Kunstmatige intelligentie heeft ook de recreatiemarkt bereikt. Met de AI-Toolbox van Pleisureworld.nl krijgen recreatiemarketeers praktische handvatten om dát te doen waar hun hart ligt: hun creativiteit gebruiken. “Laat AI de […]