Samenwerking Recron en Telegraaf

RECRON en Telegraaf Media Nederland maakten vandaag bekend dat ze het voornemen hebben om intensief te gaan samenwerken. Consumenten kunnen, naar verwachting, vanaf tweede kwartaal 2012, op 1 platform, van alle recreatiebedrijven het totale aanbod met de beste campings, vakantieparken en dagrecreatie vinden en daar ook direct een reservering achterlaten. Het puur op Nederlandse dag- en verblijfsrecreatie gerichte platform is zowel via het web als mobiel benaderbaar. RECRON en Telegraaf Media Nederland verwachten dat het zeer brede aanbod van Nederlandse recreatiemogelijkheden met een laagste-totaal prijs consumenten naar een nieuw te lanceren boekingssite gaat trekken.

RECRON-manager Arthur van Disseldorp blikt vooruit: ‘Als de consument in de toekomst aan vakantie denkt, komt hij naar onze site want daar worden inspiratie en boekingsinformatie in één oogopslag aangeboden. Omdat ons initiatief volledig voor en door recreatieondernemers is, krijgt de consument altijd een actueel aanbod en een scherpe prijs.”

Manon van der Lit, segment manager Telegraaf Media Nederland ziet de beoogde samenwerking met vertrouwen tegemoet: “Dit platform zet recreëren in Nederland opnieuw op de kaart. Door inspirationele verhalen te combineren met actueel en goed aanbod laten we zien hoe leuk Nederland eigenlijk is. Of je nu een dag, een lang weekend  of een hele vakantie eropuit wil, dit nieuwe initiatief biedt je de beste alternatieven.”

Onder RECRON-leden, allemaal ondernemers met mooie, bijzondere bedrijven, leeft al langer de behoefte aan een dergelijk initiatief vanuit hun brancheorganisatie. RECRON heeft de afgelopen tijd benut om de wensen rondom dit platform zorgvuldig voor te bereiden met een sterke partner. Van Disseldorp: “We willen naar marktleiderschap en met deze partner kunnen we dit realiseren. Het is een bundeling van krachten waar onze leden, maar vooral de consumenten direct voordeel van hebben. Het platform wordt volledig ingericht om de consument op één plek alles te bieden wat hij nodig heeft om zijn vakantie of dagje weg in Nederland in te vullen.”

Over Telegraaf Media Nederland
Telegraaf Media Nederland is onderdeel van TMG (Telegraaf Media Groep) en heeft in haar print portfolio o.a. landelijke, regionale en gratis dagbladen, tijdschriften en huis-aan-huisbladen. Online exploiteert Telegraaf Media Nederland meer dan honderd websites, waarvan een belangrijk gedeelte met landelijk, regionaal of lokaal nieuws. Ook heeft Telegraaf Media Nederland activiteiten op het gebied van (video)productie. Telegraaf Media Nederland is het meest complete mediahuis van Nederland, met mediamerken en -platformen die onmisbaar zijn voor consument en adverteerder.

Eén reactie

  1. Gefeliciteerd met de samenwerking. Als men in April 2012 start, kunnen de eerste klanten pas boeken voor eind 2012. Daarvoor is namelijk alles al volgeboekt door één van onze landelijke websites of een collega. Welkom bij de club en succes

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *