Recreactie focust op communicatie

Het brancheblad Recreactie van de RECRON besteed in haar hoofdartikel deze maand aandacht aan de communicatie van recreatiebedrijven. Twee deskundigen uit de branche geven tips; vooral voor bedrijven die nog weinig ervaring hebben met een echte communicatie-aanpak.

recreactie septemberRecron constateert dat veelrecreatiebedrijven het tempo van veranderingen in de communicatie amper kunnen bijhouden. Waar jaren geleden een goede plek in de campinggids essentieel was, in combinatie met een goede brochure, worden de zaken nu vooral op internet gedaan. Hans Latour van Holiday Media en Kim Haanappel van Ferias communicatie geven advies aan de hand van de hedendaagse praktijk.

Verder deze maand in Recreactie:

  • Groeiende campermarkt biedt kansen
  • Staatsbosbeheer zoekt ondernemers
  • Camping Wedderbergen verleidt de doelgroep Gezellig Lime (indeling Recron Innovatie Campagne)
  • Muzieum verkozen tot meest innovatieve uitje (en de doorstart na een faillissement)
  • Gluren bij de buren; Wat doet Rusland om van haar onveilige imago af te komen?
  • Visie van de toeristisch wethouder van Barneveld
  • Bedrijfsanalyse van Recreatiepark De Boshoek; marketing krijgt alle aandacht
  • Nationale ombudsman op de bres voor ondernemers
  • Speelvelden; avontuurlijk of high-tech?
  • Hoe maak je ambassadeurs van je gasten?

Verder opvallend veel advertorials voor speelobjecten.

Meer informatie: www.recron.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *