Hoe verbeter je de bereikbaarheid van een attractie of regio? (congres)

Het beoordelen van een recreatief bezoek wordt in enquêtes meestal gestart vanaf het moment dat de gast in huis is. De reis naar de recreatieve eindbestemming is voor veel partijen nog een blinde vlek. Wie is verantwoordelijk voor bereikbaarheid en logistiek? En hoe kun je de bereikbaarheid verbeteren? Deze onderwerpen staan centraal op het eerst Nationaal Congres Gastvrij Bereikbaar op maandag 23 januari 2017 in Bussum.

ncgb02Tijdens dit congres delen nationale- en internationale sprekers inspirerende praktijkvoorbeelden hoe de gastvrijheidssector zelf de ‘reis van de gast’ kan verbeteren.

Bereikbaarheid is ‘hot’. Ook voor de gastvrijheidssector is het een steeds belangrijker punt van aandacht. De landelijke spreiding van toerisme en de bereikbaarheid van bestemmingen voor buitenlandse gasten staan volop in de aandacht. Wanneer er gesproken wordt over de ‘customer journey’, wordt de heen- en terugreis naar een locatie of evenement echter maar al te vaak vergeten.

Het Nationaal Congres Gastvrij Bereikbaar brengt voor het eerst spelers bij elkaar uit de gastvrijheidsindustrie en de mobiliteitssector, om gezamenlijk de customer journey van de bezoeker te verbeteren. Tijdens het #NCGB17 maakt u kennis met sectorgenoten die concrete stappen hebben genomen om de reis van hun gast te verbeteren en die daarmee ook direct hun verdienmodel versterken.

Enkele beelden uit de recreatiesector die te maken hebben met gastvrije bereikbaarheid…

een van de sprekers op het congres is NBTC directeur Jos Vranken, die een warm pleidooi houdt om aandacht voor bereikbaarheid hoog op de agenda te plaatsen:

Kijk voor meer informatie over de sprekers en het aanmelden voor dit congres op www.congresgastvrijbereikbaar.nl.

Lezers van Pretwerk.nl kunnen gebruik maken van een kortingscode (€ 55) bij de inschrijving: NCGB17#PW

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *