Groeten uit Nederland; vanaf de Vakantiebeurs

De bestemming Nederland is dit jaar weer een stuk prominenter aanwezig op de vakantiebeurs. Brand manager Bart Meijer liet van tevoren al tekeningen zien met daarop de huisstijl van het Nederland-paviljoen. We hebben inmiddels een bezoek gebracht en de uiteindelijke uitvoering in foto’s gevat. Ook in de nieuwe themazone Outfreeca staan diverse Nederlandse aanbieders. Ook daarvan een beeldoverzicht…

Nederland paviljoen
Het Nederland paviljoen is tot stand gekomen in samenwerking met de ANWB en de VVV. Ten opzichte van voorgaande jaren een mooie verbetering met een oranje huisstijl en iconische molen in het midden van het plein. Het NL-paviljoen is ook flink groter geworden. De ANWB is goed zichtbaar aanwezig met eigen stands waarop o.a. Het Land van de ANWB (dagrecreatie) en ANWB kamperen zich presenteren. VVV Nederland heeft vooral op de achtergrond een rol gespeeld door licentiehouders aan te sporen om deel te nemen en was actief als organisator van de brancheborrel op de vakdag.

OutFreeCa
Aktief op vakantie staat centraal in de hal van OutFreeCa. Deze is in de plaats gekomen van Camping by Night. Beleving staat centraal en aan de standhouders is dan ook gevraagd om ook hun stand aan te passen aan de actieve outdoorbeleving. Er is in deze hal ook veel te doen en te beleven. Zo is er een fietsparcours; een abseiltraject e een demonstratievijver voor watersport- en spel. De dagactiviteiten worden vooral ingevuld door NEderlandse aanbieders. Bij de campings zijn de buitenlandse aanbieders in de meeerderheid. Onze beeldimpressie…

Zelf een kijkje nemen? De Vakantiebeurs duurt nog t/m zondag 15 januari.

Meer informatie: www.vakantiebeurs.nl

Bewaren

Bewaren

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *