Donderdag 16 april vindt het Toerisme- & Vrijetijdscongres 2015 plaats. Het congres staat dit jaar in het teken van ‘De verleiding’. Om succesvol in de toeristische en vrijetijdssector te opereren, moeten we onze gasten verleiden een bezoek te brengen aan ons bedrijf of regio. Wat weet u van het proces van verleiding? Hoe bereikt u de consument anno 2015? En hoe zorgt u er voor dat gasten bij u terug komen?

Programma
Tijdens het congres worden concrete aanknopingspunten aangereikt waar u morgen mee aan de slag kunt. Het programma is een combinatie van inspirerende keynotes en verdiepende en praktische parallelsessies. De keynote sprekers zijn: Frans van der Avert, (CEO Amsterdam Marketing), Rianne van der Loo (Industry Manager Travel Google), René Nieuwmans (senior commercial manager Expedia), Fred van Raaij (hoogleraar economische psychologie Universiteit van Tilburg), Jet de Ranitz (voorzitter College van Bestuur Inholland), Martijn Rouss (manager Estherea hotel Amsterdam), Reuben Wijnberg (team leader Vrijetijdsmanagement Inholland). Het volledige programma is beschikbaar op www.hettoerismeenvrijetijdscongres.nl.
Inschrijven
Het Toerisme- & Vrijetijdscongres wordt georganiseerd door NRIT Media in samenwerking met Saxion, NHTV, Stenden, Hogeschool Inholland en HZ University en vindt dit jaar plaats bij Hogeschool Inholland Diemen. Het congres is hét kennisuitwisselings- en netwerkmoment van het jaar voor iedereen die betrokken is bij de Nederlandse toerisme- en vrijetijdssector. Inschrijven kan via de link op de website. Deelname is inclusief een exemplaar van het Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014 t.w.v. € 94,50, exclusief btw. Het Trendrapport wordt tijdens het congres uitgereikt.
Meer informatie: www.hettoerismeenvrijetijdscongres.nl