Travelnext congres wijst de weg naar online succes in de gastvrijheidssector

Op 29 november wordt het TravelNext Congres in Maarssen georganiseerd. Het programma is inmiddels bekend; Centraal staan de trends in de gastvrijheidssector, en de manier waarop jouw organisatie daarop in kan spelen. Het wordt steeds belangrijker om mensen te verbinden aan je merk en daarover te laten praten. Kortom, als je in 2013 flinke (online) stappen wil maken, dan hoor je hier gewoon bij te zijn.

Ontdek Airbnb’s geheim voor succes
We willen allemaal wel net zo succesvol zijn als Airbnb. Want welk bedrijf in de gastvrijheidssector wil niet 10 miljoen boekingen in ruim drie jaar tijd op zijn naam hebben staan? Ole Ruch vertelt wat het geheim is van Airbnb. Zodat wij hun succes kunnen kopiëren.

Trendwatching Travel
Veelvuldig vervloekt en even zo vaak geprezen: Google. Ondoorgrondelijke zoekalgoritmes maar ook een enorme berg met waardevolle data; kansen voor de reisindustrie. James van Thiel van het Google Travel team laat zien welke trends eraan komen en op welke we in 2013 onze kaarten moeten zetten.

Leer beïnvloeders te beïnvloeden
Een eeuwenoude marketingtruc: maak dat mensen over je praten. Een heel krachtig instrument voor destinatiemarketing, want wie praat niet graag over zijn eigen destinatie, vakantie of reis? William Bakker laat ons zien dat de reisindustrie hierin nog veel kan leren. En maakt dat wij aan het eind van zijn verhaal denken: waarom doe ik dit niet al?!

De hele middag leren van de besten
Tijdens het middagprogramma kun je de ideeën uit de ochtend gaan vertalen naar de praktijk. Vraag aan de experts ‘hoe’: zij zitten er voor jou. Laat ze meedenken over die briljante campagne, leer de kneepjes van mobiele marketing of span ze voor je social karretje. Nog niet aan ‘doen’ toe? Leun dan  even achterover voor nog meer inspiratie tijdens de inspiratiesessies.

Bekijk hier het hele programma van het TravelNext Congres.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *