Toverland branchewinnaar ‘Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland’

Attractiepark Toverland is tijdens de uitreiking van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2025 meermaals in de prijzen gevallen. Niet alleen is Toverland uitgeroepen tot winnaar in de categorie Leisure, ook werd het park tweede op de ranking van alle Nederlandse bedrijven.

Toverland werd geroemd om haar vriendelijke en meedenkende medewerkers en goede sfeer. Bart Jaspers, Senior Manager Marketing & Communicatie, is erg trots op dit resultaat. “In Toverland staat het creëren van magische gelukservaringen voorop. Het is een geweldige waardering voor onze medewerkers dat de bezoekers van Toverland ons hebben verkozen tot Het Klantvriendelijkste Leisurebedrijf van Nederland 2025 en dat we bovendien een geweldige tweede plek overall hebben behaald in een ranglijst van bijna 400 grote Nederlandse bedrijven. Dit gaan we de komende dagen natuurlijk vieren met alle collega’s.”

Nieuwkomer in de verkiezing

Toverland was dit jaar voor het eerst genomineerd voor de verkiezing en kwam in de landelijke top meteen binnen op plek 2. Bijna de helft van de bezoekers van Toverland waardeerde de gastvrijheid van het park met een 9 of zelfs een 10. De respondenten prezen Toverland voor haar betrokken personeel, de kindvriendelijkheid, het lekkere eten en de goede sfeer. Er werden awards uitgereikt in 9 bedrijfstakken en in een categorie Goede Doelen.

De tweede plaats in de categorie Leisure is voor de Efteling, gevolgd door WILDLANDS op de derde plaats. De Efteling werd tevens zesde op de landelijke lijst voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland.

In een wat verder verleden vonden we Landal GreenParks jaarlijks in de top van deze ranglijst, met zelfs enkele uitverkiezingen tot klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Die positie is inmiddels wat verwaterd.

duiding Pretwerk.nl

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *