Het brancheblad Recreactie van de RECRON besteed in haar hoofdartikel deze maand aandacht aan de communicatie van recreatiebedrijven. Twee deskundigen uit de branche geven tips; vooral voor bedrijven die nog weinig ervaring hebben met een echte communicatie-aanpak.

Verder deze maand in Recreactie:
- Groeiende campermarkt biedt kansen
- Staatsbosbeheer zoekt ondernemers
- Camping Wedderbergen verleidt de doelgroep Gezellig Lime (indeling Recron Innovatie Campagne)
- Muzieum verkozen tot meest innovatieve uitje (en de doorstart na een faillissement)
- Gluren bij de buren; Wat doet Rusland om van haar onveilige imago af te komen?
- Visie van de toeristisch wethouder van Barneveld
- Bedrijfsanalyse van Recreatiepark De Boshoek; marketing krijgt alle aandacht
- Nationale ombudsman op de bres voor ondernemers
- Speelvelden; avontuurlijk of high-tech?
- Hoe maak je ambassadeurs van je gasten?
Verder opvallend veel advertorials voor speelobjecten.
Meer informatie: www.recron.nl