Het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC) en toeristisch promotiebureau Zilte Zaken zijn een verregaande samenwerking aangegaan. Het publieksmerk van NBTC ‘Lekker weg in eigen land’ is voortaan officieel drager van de (ondernemers) OntmoetNL-campagne. Ook de coördinatie van de groepenmarkt komt onder de paraplu van Zilte Zaken.

Online platform
OntmoetNL reikt ideeën aan en zorgt ervoor dat geïnteresseerden de juiste informatie vinden als het gaat om uitstapjes, vakanties of een kort verblijf in eigen land. Direct boeken en het online kopen van e-Tickets is heel eenvoudig gemaakt. Ook biedt OntmoetNL ondersteuning ter plekke: een app voor smartphones en iPads geeft op de vakantiebestemming de laatste tips en informatie.
Magazinespecials en radiocommercials
OntmoetNL pakt tien keer per jaar uit met een reisbijlage over Nederland in 100%NL Magazine, de snelst groeiende glossy van ons land (oplage 175.000 per maand) en vele commercials op Radio 100%NL (bereik 1,8 miljoen luisteraars per week).
Beurzen
OntmoetNL biedt ook onderscheidende deelname aan diverse beurzen, waaronder de Vakantiebeurs, 50 Plus Beurs, Libelle Zomerweek, Kampeer en Caravan Jaarbeurs, Fiets en Wandelbeurs en Het leukste dagje uit.
Sinds de kick off van OntmoetNL eind mei door Zilte Zaken, VNU Exhibitions en 100% NL Radio en Magazine hebben naast NBTC ook andere partners zich bij het platform aangesloten. De toevoeging van het bekende publieksmerk ‘Lekker weg in eigen land’ geeft de nieuwe sprankelende campagne een nog stevigere basis van waaruit heel Nederland kan worden bediend.
Meer informatie: www.ontmoetnl.nl