• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de tweede sidebar
  • Spring naar de voettekst
Pretwerk

Pretwerk

...Ondernemend recreatienieuws...

  • Actueel
  • Insight
  • Productnieuws
  • Home
  • Agenda
  • Actueel
  • Insight
  • Productnieuws
  • Zoeken

OntmoetNL en ‘Lekker weg in eigen land’ vinden elkaar

2 november 2011 by Redactie Reageer

Het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC) en toeristisch promotiebureau Zilte Zaken zijn een verregaande samenwerking aangegaan. Het publieksmerk van NBTC ‘Lekker weg in eigen land’ is voortaan officieel drager van de (ondernemers) OntmoetNL-campagne. Ook de coördinatie van de groepenmarkt komt onder de paraplu van Zilte Zaken.

Het NBTC vindt het belangrijk dat er permanent aandacht is voor Nederland als vakantieland. Samenwerking met OntmoetNL is daarom een logische stap. De grootste, vernieuwende campagne om het toerisme in eigen land te promoten haalt immers het hele jaar rond alles uit de kast om Nederlanders te stimuleren om het eigen land nog meer en beter te ontdekken. Via beurzen, online, print, radio én met behulp van een aantrekkelijk spaarprogramma.

Online platform
OntmoetNL reikt ideeën aan en zorgt ervoor dat geïnteresseerden de juiste informatie vinden als het gaat om uitstapjes, vakanties of een kort verblijf in eigen land. Direct boeken en het online kopen van e-Tickets is heel eenvoudig gemaakt. Ook biedt OntmoetNL ondersteuning ter plekke: een app voor smartphones en iPads geeft op de vakantiebestemming de laatste tips en informatie.

Magazinespecials en radiocommercials
OntmoetNL pakt tien keer per jaar uit met een reisbijlage over Nederland in 100%NL Magazine, de snelst groeiende glossy van ons land (oplage 175.000 per maand) en vele commercials op Radio 100%NL (bereik 1,8 miljoen luisteraars per week).

Beurzen
OntmoetNL biedt ook onderscheidende deelname aan diverse beurzen, waaronder de Vakantiebeurs, 50 Plus Beurs, Libelle Zomerweek, Kampeer en Caravan Jaarbeurs, Fiets en Wandelbeurs en Het leukste dagje uit.
Sinds de kick off van OntmoetNL eind mei door Zilte Zaken, VNU Exhibitions en 100% NL Radio en Magazine hebben naast NBTC ook andere partners zich bij het platform aangesloten. De toevoeging van het bekende publieksmerk ‘Lekker weg in eigen land’ geeft de nieuwe sprankelende campagne een nog stevigere basis van waaruit heel Nederland kan worden bediend.

Meer informatie: www.ontmoetnl.nl

Categorie: Recreatie actueel Tags: ontmoetNL, promotie

Logging In...

Profile cancel

Sign in with Twitter Sign in with Facebook
or

Not published

Primaire Sidebar

Convious campagne

Productnieuws

Frans pretpark Le PAL kiest voor Smash & Reload als eerste interactieve dark ride

Ervaren professionals uit de recreatie starten een nieuw adviesbureau: TDAC

Landelijk congres Vitale Vakantieparken op 2 juni

Recreatie Vakbeurs 2022 breidt uit met segment ‘horeca’

Grootste en snelste achtbaan van Denemarken door Vekoma gebouwd in Fårup Sommerland

Meer over Productnieuws »

Wekelijkse (gratis) nieuwsbrief

Agenda

jun 30
08:00 - 17:00

Expertmeeting Retailtainment

Bekijk kalender

Recente reacties

  • edwin op Regelgeving voor springkussens en inflatables m.i.v. 2021
  • J.W. Gutterswijk op Landal Mooi Zutendaal (Be) breidt uit met houtskeletbouw villa’s
  • Jan Cramer op Rechtbank steunt plannen gemeente Amsterdam voor krimp van de rondvaartvloot

Secundaire Sidebar

Insight

Informeren met filmpjes helpt Parkvakanties aan snelle groei van het bereik

Tekort aan personeel is grote bedreiging voor de recreatiesector

De gast betaalt de (energie)rekening – Pay-Per-Use

EuroParcs brengt duurzame intenties ook al in de praktijk op de parken

Nieuwe technieken geven traditionele attracties een nieuw leven

Lees meer over Insight »

Kennispartners

Insiders

Kopare Development

Boldmove Nation

Convious

Van Hoorne Entertainment

Stratech

ZKA Leisure

Kruidenier

BCE leisure

ACSI

Recreatheek

ABN AMRO

Creative Structures

Team Animation

ZKA Strategy

Parkvakanties

Speelplan

CampPlus

RED online marketing

Toegankelijke recreatie

Pleisureworld

Bureau Snugger

Amusement Hub

loader-image
Soekky Stories
Livinwood
Maxxton
Recreatie Noord-Holland
Convious
Joint Projects

Footer

Pretwerk.nl is een platform voor professionals in de brede definitie van de vrijetijdssector. Wilgenroos 11 4102 KL, Culemborg E-mail: redactie@pretwerk.nl

Onze privacyverklaring

Links

  • Adverteren op Pretwerk
  • Colofon

Volg ons

  • Pretwerk.nl RSS
  • Twitter
  • LinkedIn

Copyright © 2022 · Pretwerk · Site door: buro KREAS