Marketing Oost speelt in op de populariteit van series op social media; het zogenaamde ‘bingewatching’. ‘Bezoekers spelen zelf de hoofdrol in hun eigen serie’; is de gedachte achter de real life streamingdienst die Zwolle lanceert.
Gebruikers van het platform zijn niet afhankelijk van het werk van regisseurs of acteurs, maar nemen zelf de regie in handen. Op www.verderkijkeninzwolle.nl doen ze inspiratie op voor onvergetelijke dagen en daarna begint het real life bingen. Ze spelen de hoofdrol in hun eigen serie en kiezen zelf mooie plekken uit voor mooie scenes. Onder de locaties zitten bijvoorbeeld geweldige restaurants, verrassende shops, heerlijke terrassen, luxueuze hotels, bruisende kroegen en indrukwekkende cultuur. Zwolle biedt het decor voor je eigen hitserie.
Doelgroepen
Zwolle richt zich met de real life streamingdienst op vriendengroepen, vriendinnen en jonge stellen. Zij ontdekken op het platform dat Zwolle een verrassende en vernieuwende stad is. Een stad vol verhalen die ze zelf schrijven. Of ze dat nou tijdens de lunch, het diner, tijdens de borrel of in het opwindende nachtleven willen doen. Zwolle is 365 dagen per jaar en 24 uur per dag een hitserie waaraan bezoekers een volgende aflevering plakken.
Drie trailers
Drie trailers vestigen de komende weken de aandacht op de real life streamingdienst. Hanzestad Zwolle zet op 9 juni de eerste online. Die zet vooral vriendinnen en moeders en dochters op het spoor van bingen in Zwolle. In de weken daarna volgen trailers die vriendengroepen en jonge stellen inspireren tot het bezoeken van de mooiste filmdecors van Zwolle.
Meer informatie; www.verderkijkeninzwolle.nl