Voordelig aanhaken bij TV-programma over uitstapjes

Tot 1 januari kunnen toeristische organisaties nog met 50% korting aanhaken bij het nieuwe TV programma ‘Het Land van’. Het programma komt vanaf eind maart 2015 op TV bij RTL4. Er zijn verschillende deelname-opties, zodat ook de wat kleinere bedrijven kunnen meedoen.

landvananwbPromotie via TV blijkt nog altijd zeer effectief te zijn; zeker als dat in combinatie wordt gedaan met andere media-uitingen. Bij ‘Het Land van wordt in het programma al een koppeling gemaakt met het online portal voor dagrecreatie www.landvananwb.nl , dat de ANWB de afgelopen jaren flink heeft uitgebouwd.

In iedere aflevering wordt een afwisselende selectie gemaakt van bijzondere uitjes in ons land. Dat zijn dagtochten naar attractieparken, maar ook musea, winkelsteden en fiets- en wandelroutes komen aan bod. De actuele Uit-agenda is een vast onderdeel van het programma, en iedere week verrast presentator Stella Gommans een BN’er of prominent persoon in de toeristische sector of van de regio met een uitje.

Vrijheid in invulling
Iedere aflevering bevat een aantal items over toeristische locaties die inspireren om erop uit te gaan. Als bedrijf in de toeristische sector kun je zo’n item naar eigen wijze invullen. De redactie verwerkt je aanwijzingen en tips tot een aantrekkelijk verhaal dat door een camera journalist, in ongeveer twee uur, gedraaid wordt op jouw locatie. Na de uitzending krijg je de beschikking over het gemonteerde item. Je kunt deze video onbeperkt gebruiken voor je eigen promotiekanalen. Een voorbeeld van een programma-item:

Het programma wordt geproduceerd door TinCan , bekend van o.a. ‘Lekker weg in eigen land’ en ‘Eilandgasten’.

Meer informatie over aanhaakmogelijkheden:
www.anwbmedia.nl/nieuws/land-van-anwb-ook-op-tv
Sabina Acquoy
Email: sacquoij@anwb.nl
Tel. 06 109 186 34

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *