Sonnema en avonturier Joost gaan de komende maand 30 uitdagingen aan die worden aangereikt via Facebook. Heb jij een avontuurlijk aanbod? Speel dan in op deze campagne en stuur je uitdaging in. De tocht is vandaag begonnen in de fabriek van Sonnema; Joost gaat liftend, achterop bij 10 fietsers, van Bolsward, via Leeuwarden naar Dokkum. Een PR bureau ondersteunt de campagne vooral met online berichten en filmpjes en persberichten.
Door samen dit sociale experiment op te zetten, willen Joost en Sonnema – als mooi begin van een grensverleggend 2014 – laten zien dat avontuur overal om de hoek ligt. Joost: “Veel mensen vergeten dat een dosis avontuur makkelijk toe te voegen is aan je leven. Daarvoor hoef je echt niet naar het buitenland. Met DE TOCHT willen we laten zien dat ook in Nederland iedere dag een avontuur kan zijn”.
Opdrachten insturen
Vanaf 6 januari kan iedereen opdrachten voor Joost insturen via een Facebookpagina, bereikbaar via www.detocht.nu. Hieruit worden de meest verrassende en avontuurlijke opdrachten geselecteerd die Joost vanaf 6 januari tot en met 4 februari 2014 ook daadwerkelijk gaat uitvoeren. Hij is te volgen via een dagelijkse upload van foto’s, video’s, nieuwsberichten en gps tracking. Meer van het meedoen dan van het meekijken? De meest originele inzenders mogen ook echt op avontuur met Joost.
Meer informatie:
www.detocht.nu (campagnepagina facebook)
Youtube (kanaal van Sonnema met filmpjes van de uitdagingen.)
Tumbler pagina met dagelijks foto’s, blogs en filmpjes (link volgt nog)
Bedrijven die nadere informatie willen hebben, kunnen ook contact opnemen met het pr bureau; cathelijn@containr.org