Terraswedstrijd met leereffect

Misset Horeca organiseert ook dit jaar weer de Terras Top 100. Ook aan de categorie ‘leisure’ wordt aandacht besteed. Deelnemers aan de wedstrijd winnen altijd; voor het relatief lage deelnamebedrag ontvangt de ondernemer een uitgebreide rapportage over zijn terras, o.a. aan de hand van een of twee mystery visits.

klein3637-Logo-Terras-Top100-MissetBenchmark
NIEUW tijdens de eerste ronde is dat alle deelnemende terrassen worden bezocht door mystery gasten van het bureau AQ Services. Die gaan mid-april en zullen op pad bij goed terrasweer. In de tweede ronde wordt de top 100 geformuleerd en krijgt de top 25 een tweede mystery visit. Dat zal in de eerste weken van mei plaatsvinden. Tot slot bezoekt de vakjury in de derde ronde de beste 10 terrassen om de nummer 1 tot en met 10 te bepalen.
Deelnemende bedrijven ontvangen een uiteenzetting van de onderzoeksresultaten van de Terras Top 100 van de afgelopen vijf jaar. Hieruit kunnen zij een afspiegeling maken van hun eigen prestaties ten opzichte van de prestaties van de andere deelnemers. Er wordt o.a. gekeken naar: zijn uw medewerkers efficiënt, vlot en gastvrij en serveert u producten van topkwaliteit?

De investering voor deelname aan de Misset Terras Top 100 inclusief de rapportages bedraagt €99 per deelnemend terras. Met de rapportages kan een bedrijf direct aan de slag om de bedrijfsvoering te optimaliseren en de investering terug te verdienen.

Op de website van Misset Terras Top 100 staan ook diverse tips om meteen al aan de slag te gaan met het verbeteren van de terrasbeleving.

Meer informatie: www.missetterrastop100.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *