Social Media Magazine maakt (horeca)ondernemers wegwijs in nieuwe media

Koninklijke Horeca Nederland heeft het Social Media Magazine voor de Horeca ontwikkeld voor alle ondernemers die een steuntje in de rug kunnen gebruiken om ook online te ondernemen. De grenzen tussen online en offline ondernemen vervagen en zo ook die tussen online en offline vrienden / gasten.

Het belangrijkste is gewoon te beginnen. In het magazine wordt een selectie gemaakt uit enkele – voor de horeca – toegankelijke middelen. Horecaondernemers zijn goed in communiceren. Social Media stelt je in staat om verbindingen te leggen tussen en met gasten én met ze in gesprek te blijven.

Het blad is geschikt voor mensen met relatief weinig voorkennis. Zo wordt simpel uitgelegd wat de verschillende sociale media inhouden en wat je er als ondernemer mee kunt.

De onderwerpen die in het magazine aan bod komen:

  • Je eigen website
  • Facebook
  • Hyves
  • Linked-In
  • Twitter
  • Foursquare
  • Gadgets (op de mobiele telefoon)

Bekijk het magazine: Social Media Magazine Horeca

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *