MKB Servicedesk en MKB-Nederland hebben een nieuw e-book gelanceerd Eerste hulp bij Social media. Social media spelen een steeds grotere rol, in het verkeer tussen ondernemers en hun klanten, maar ook tussen ondernemers onderling. Hoog tijd voor ondernemers om erachter te komen waar hun klanten zich online bevinden en hoe ze hen via social media bereiken.
De lancering van dit e-book vol praktische tips en ervaringen van ondernemers, vond plaats tijdens de KICK OFF 2013 van MKB Servicedesk dinsdag in Utrecht.
Het boek bevat succesverhalen van ondernemers uit diverse branches en legt uit waar de kansen liggen op het gebied van social media. Willem Overbosch, directeur MKB Servicedesk: “Social media bieden je de mogelijkheid te netwerken aan een oneindig grote online #stamtafel en geven hiermee vele kansen om geld te verdienen.”
Eerste Hulp bij Social Media is het zevende van een reeks boeken voor ondernemers met praktische, relevante informatie en oplossingen en ervaringsverhalen. In deze serie zijn eerder verschenen: Online Ondernemen, Internationaal Ondernemen, Leren Excelleren, Slim Werken, Slim Reizen en Financiering. Ook is er een Business Guide gemaakt over Brazilië.
Al deze boeken zijn gratis te downloaden op mijnmkb.nl, het ondernemersplatform van MKB-Nederland en MKB Servicedesk.