ComebackMarketing.nl: Nieuw platform voor reis- en recreatiebranche gelanceerd

Voor eigenaren en marketeers van reis- en recreatiebedrijven is er een nieuw kennisplatform gelanceerd; ComebackMarketing.nl. RED Online Marketing heeft het initiatief genomen om zoveel mogelijk kennis over marketing in de corona crisis op dit platform te bundelen.

Roy Platje, eigenaar van RED: “Sinds begin februari houden wij de ontwikkelingen van het virus al nauwgezet in de gaten. Voor klanten met reizen in Azië speelde het al eerder. Daarna kwam Italië en na 12 maart kwam Nederland vast te zitten. Al onze klanten worstelen met dezelfde vraag, wat nu? Wij hebben zelf veel kennis, en krijgen ook veel informatie van onze partners Facebook, Microsoft en Google, die wilden wij zoveel mogelijk bundelen op 1 site. Nu het stof een beetje is neergedaald is het juist het moment om te gaan werken aan je online aanwezigheid. Aan je comeback marketing.”

Webinars en trainingen

Elke week wordt er minimaal 1 kosteloze webinar georganiseerd. Onderwerpen zijn: zoekmachine optimalisatie, conversie, Google en Facebook Ads, Microsoft Ads, Email marketing en Google Analytics. Maar er worden door nieuwe partners ook andere webinars toegevoegd.

Het platform is nu medio april gelanceerd en zal de komende periode groeien met nieuwe partners. De eerste is in ieder geval Martin van Kranenburg die meewerkt aan de conversie optimalisatie webinars en modules.

Meer informatie: www.comebackmarketing.nl


Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *