BungalowSpecials introduceert klantenservice via WhatsApp

BungalowSpecials is gestart met het inzetten van WhatsApp en is daarmee de eerste aanbieder van vakantiehuizen en vakantieappartementen in Nederland die zich aan het medium waagt. Met de inzet van WhatsApp mikt BungalowSpecials op het verdere optimaliseren van het algehele serviceniveau.

WhatsApp_Logo_1Service uitbreiden naar nieuwe behoeften
Met het toevoegen van WhatsApp als communicatiekanaal hoopt BungalowSpecials dichterbij de gast te staan dan ooit. Het is de bedoeling dat gasten voor, maar vooral ook tijdens hun verblijf ten alle tijden terecht kunnen met hun vragen. Zo kan er bijvoorbeeld tijdens het verblijf een foto worden gestuurd van bepaalde situaties die vervolgens snel kunnen worden opgelost. Uiteindelijk krijgt de gast hierdoor meer waar voor zijn geld. Doordat WhatsApp erg laagdrempelig, en met rond 9,4 miljoen gebruikers in Nederland de grootste app is, kunnen klachten en vragen sneller en op efficiënte manier worden afgehandeld. Hiermee mikt BungalowSpecials op het verhogen van de klanttevredenheid.

Het realiseren van de ‘perfect stay’
Het toevoegen van WhatsApp draagt bij aan het bedrijfsmotto ‘Creating the perfect stay’. Zo zegt Remco Hofstede, directeur van BungalowSpecials: ‘We willen oog in oog staan met onze klanten en altijd voor ze klaarstaan. Bijna iedereen die beschikt over een smartphone is frequent gebruiker van WhatsApp en door hieraan deel te nemen hopen we bij te dragen aan de perfect stay voor onze gasten’.

Meer informatie: www.bungalowspecials.nl

Eén reactie

  1. Het is onmogelijk om op welke wijze dan ook contact met jullie te leggen.
    Mijn vriendin heeft zaterdag avond een boeking gedaan en wij hebben dit tot op heden niet bevestigd gehad. Haar naam is Carla luijckx

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *