Het Netwerk Citymarketing Nederland heeft de nominaties bekend gemaakt voor de Nederlandse Citymarketing Innovatie Awards 2013. De prestigieuze prijzen voor innovatieve projecten op het gebied van citymarketing worden uitgereikt tijdens de Dag van de Citymarketing op 24 januari a.s. in Amsterdam.
Uit de ruim 40 inzendingen afkomstig uit het hele land werden zes initiatieven geselecteerd voor de finale.
In de categorie voor gerealiseerde projecten zijn dat:
- – Het burgerinitiatief voor de kandidatuur van Almere voor de Floriade 2022,
- – Het merkboek van de stad Dordrecht en
- – Counter Creatives, een beeldkwaliteitsproject met inzet van nieuwe media in de gemeente Zaanstad.
De genomineerden voor de Stimuleringsawards, die is bedoeld voor nog niet gerealiseerde initiatieven die het verdienen te worden uitgevoerd:
- – Het digitale marketingproject ‘Almere Next Level’,
- – De virtuele VVV van het Veluws Bureau voor Toerisme
- – Het Glamourmanifest (een samenwerkingsplatform in Amsterdam Amstel en Zuidoost)
Een vakjury, bestaande Ton Rombouts (burgemeester ’s-Hertogenbosch), Erik Braun (Erasmus Universiteit Rotterdam), Robert Govers (Universiteit Leuven), Marcel Schonenberg (directeur Beurs van Berlage) en Gaston Crolla (voorzitter Netwerk Citymarketing Nederland), kiest de winnende inzendingen die worden beloond met de felbegeerde zilveren award.
De vierde Dag van de Citymarketing op 24 januari 2014 is een initiatief van het Netwerk Citymarketing, het landelijke platform voor citymarketing in Nederland.
Meer informatie is te vinden op www.netwerkcitymarketing.nl.
Eén reactie